0 producten 0.00
Hier wordt volledig mandje geladen...
 
Niet op voorraad
14.95 inclusief 6% BTW
Hoe ver kun je in de kerk gaan met een marketingstrategie, entertainment en populaire psychologie? Gary Gilley probeert in het boekje: Marktdenken in de kerk een Bijbels antwoord te geven op deze vraag. Voor wie meer inzicht wil krijgen in de ontwikkeling van ...
Niet op voorraad

Beschrijving

Hoe ver kun je in de kerk gaan met een marketingstrategie, entertainment en populaire psychologie? Gary Gilley probeert in het boekje: Marktdenken in de kerk een Bijbels antwoord te geven op deze vraag. Voor wie meer inzicht wil krijgen in de ontwikkeling van deze trend is dit boekje zeker de moeite waard. De spectaculaire getalsmatige groei van megakerken als Willow Creek en Saddleback en de wereldwijde impact van hun leiders Bill Hybels en Rick Warren is voor velen het einde van alle tegenspraak. Het werkt, dus is het goed. God zegent deze aanpak blijkbaar overvloedig. Zo ongeveer is de gedachtegang van heel veel christenen die geïmponeerd zijn door de succesverhalen uit de Verenigde Staten. Maar klopt dit wel? Is getalsmatige groei inderdaad een onomstotelijk bewijs van zegen en dus van Gods goedkeuring? De Amerikaanse voorganger Gary Gilley zet in dit boek met kennis van zaken stevige vraagtekens bij de marketingaanpak van de bekende grote groeiers. Schijn bedriegt nogal eens. Dat geldt ook voor dit niet al te dikke boekje. Gilley weet met relatief weinig woorden veel duidelijkheid te scheppen in deze lastige materie. Een groeiende groep christenen begint intussen vraagtekens te stellen bij de bijbelse onderbouwing en de wenselijkheid van veel recente veranderingen in tal van kerken en gemeenten. Wie meer inzicht wil krijgen in de achtergrond van veel van deze veranderingen komt in dit boek rijkelijk aan zijn trekken.

Eigenschappen

kerk, bijbel, marketing
Auteurs
Projecten THDV

Gerelateerd

Terug naar overzicht